Ik gebruik zelf de Dell SC440 als server voor Elastix welke mij erg goed bevalt. Maar voor een klant zijn we eigenlijk een nieuwe 19" server nodig. Welke (Dell) 19" server met sata-Raid hebben jullie goede ervaringen? Het liefst een server welke nu nog nieuw verkrijgbaar is....
De aanwezige spelfouten in de bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Hmm, topic is al even oud, op dit moment draai ik een aantal hosted Elastix installaties op een Dell R200 server. De server staat in een datacentre en is dus voorzien van meerdere internetverbindingen. Via FTP worden alle instellingen en bestanden elke 12 uur in een ander datacentrum opgeslagen, zodat in geval van problemen we binnen 4 uur weer compleet online zijn.
We gaan vanaf nu ook de R200 gebruiken. We hebben alleen problemen om de netwerk aansluitingen te herkennen. Na installatie wordt er geen enkel gevonden. Aansluiten op een netwerk met DHCP leverd dan ook niet een ip adres op...
De aanwezige spelfouten in de bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Standaard onboard network. Zitten er twee op. 2x Giganetwerk We hebben Elastix zo vanaf cd geinstalleerd. Of zouden we de cd nodig zijn die erbij geleverd wordt ivm drivers?
« Laatste verandering: juni 17, 2010, 04:06:26 pm door richard »