Heb hem proberen te installeren, maar krijg de netwerkkaart onder FreeBSD niet aan de gang. Hij schijnt zelfs op een hele oude PC te lopen omdat de perfomance eisen erg laag zijn.
Ga hem eens proberen ziet er verder goed uit ben eens benieuwd hoe zwaar hij tegen over debian is ga hem eerst even op vm testen. hij heeft ook niet zoveel geheugen nodig.
Op vm draait ie goed wou eens op de server installleren, maar krijg hem niet geinstalleerd op de hd hoe heb jij dat gedaan de img kan je wel branden op de cd maar booten doet ie niet.
« Laatste verandering: mei 15, 2008, 03:09:35 pm door debruin »
Ik heb ook Askozia geinstalleerd op een 32mb CF card op een embedded pc 500mhz cpu 256mb intern geh. installatie was er snel. systeem werkt goed, eenvoudige GUI. Helaas iets te beperkt.
Ik ontdekte dit pakket ook en heb het op CF kaart gezet en in een oude pc gedrukt. Ziet er allemaal goed uit. Is op basis van M0n0wall waar ik regelmatig mee werkt dus in de interface kwam mij al bekend voor...
Het is veel belovend mits er meerdere mogelijkheden in komen, en dat gaat ongetwijfeld gebeuren. Maar het is nu nog even te beperkt inderdaad...
De aanwezige spelfouten in de bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.